- knjiženje vseh dokumentov (izdane in prejete fakture, dobropisi);
- saldakonti;
- vodenje plačilnega prometa;
- vodenje blagajne;
- vodenje evidenc za DDV;
- priprava DDV obračuna, drugih poročil v okviru DDV;
- obračun prispevkov za socilano varnost zasebnika;
- obračun plač;
- pomoč in svetovanje pri prijavi in odjavi delavca;
- obračun podjemnih pogodb in avtorskih honorarjev;
- obračun kilometrine, dnevnic in prehrane;
- obračun amortizacije, vodenje evidence osnovnih sredstev;
- poročilo o poslovanju med letom (izpis odprtih postavk, bilanca stanja ter izkaz uspeha) po dogovoru;
- obveščanje o zakonskih spremembah;
- obveščanje o pomembnih poslovnih dogodkih;
- izdelava poročil za Banko Slovenije;
- priprava zaključnih poročil na koncu leta (davčni obračun, bilanca stanja in izkaz poslovnega izida ter po potrebi drugih poročil, kot je poročilo o poslovanju);
- priprava dokumentacije za pridobitev bančnih posojil;
- pomoč pri prijavi na razpise;
- knjigovodstvo in računovodstvo za potrebe različnih razpisov oz. projektov, tudi vezanih na javne razpise;
- priprava finančnih poročil za različne potrebe;
- računovodsko, poslovno in davčno svetovanje;
- pomoč pri e-izvršbi;
- prijava v obvezni in prostovoljni pobot;
- druge administrativne storitve po dogovoru.
Vas zanima več? Brez zadržkov nas pokličite vsak delavnik med 7h in 14h na telefon 05 641 63 11, GSM: 031 256 191, 031 470 352. Non-stop smo dosegljivi tudi prek info@izokont.si in povpraševanja.